16/8 2011

Hoppsan hejsan, nu blev det någon dags bloggpaus igen.
Anledningen är väl kanske att jag, till skillnad från många andra bloggare, inte skriver om "Små och Stora Händelser i Dumles Liv" för mina läsares skull, utan jag skriver mycket för mig själv också. När mänskligheten har tagit ett steg framåt (tillbaka??) i utvecklingen och kommit på att det här med internet är såå himla trisst, och att blogga är såå ute, då ska JAG sitta och gotta mig i alla bus och äventyr jag dokumenterat här...

Jo, jag är trött, och det är sent...
Det händer inte så mycket i Dumles liv just nu. Inatt sover dom inne, första natten på länge. Dom tycker nog att det är lite skönt, att kunna få stå stilla/ligga och sova utan att behöva kliva upp för att vandra bort flygfän eller hålla vakt...
Men om vi inte lät dem vara lite "vilda" varje år, och låta dem träna flyktbeteendet i flock, då skulle vi nog få ganska olyckliga hästar, tror ni inte det??

Imorgon tänkte jag iallafall försöka ta mig ut en sväng med Dammie-Dam-Dam. Mer om det imorrn kväll isf, och kanske, om jag ids, kan jag knåpa ihop någon rolig presentation av en Dumle-kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen