30/12 2011

Näst sista dagen på året, och jag har varit dålig på att blogga de senaste dagrna, jag vet. Det har inte hänt så mycket faktiskt. Jag har motionerat mockningspulkan, Lovisa har ridit lite på Dumle, som annars mest har gått och skrotat och haft jullov han också. Skönt, tror jag att han tycker. =)

Men ikväll ska Dumle ner till Ridklubben och löshoppa, tillsammans med en yngre förmåga vid namn "Bobbo".
Jag tänkte försöka inviga kameran på min nya mobil. Försöka fimla lite på Älsklings-Dammie, så om ni har riktigt tur kanske ni får en liten filmsnutt sedan.

Imorrn är det nyårsafton - Då bjuder vi på ett långt inlägg, med Dumles verksamhetsberättelse. Välkomna att kika in då!



Dumle och höbollen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen