Söndag 18 December 2011

Idag har det varit fullt upp för oss, så Rebecca har tagit hand om Dumle. De red i ridhuset, med Elina och Tjalle som sällskap. =)
Jag och Hedda vr och tog in hästarna ikväll, och då hade vi en liten diskussion, jag och Dumle. Han är lite ouppfostrad ibland, vill gärna gå före och knuffas. Det tycker jag inte om!

Han var blöt, stackrs lilla Dammie. Fick skrapa bort lite vatten och snö, och sen blev han glad igen. Älskade Liten! <3

Imorrn har jag och Hedda morgon i stallet, och tänkte då passa på och prova tolka efter honom, eftersom det har kommit lite mer snö nu. Ska bli intressant att se om han går med på det. Kika in och läs här imorgon, så får ni veta. =)


En gammal bild på de söta 2. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen