Vinter-BildBomb!!!

Här kommer den utlovade bildbomben från dagens vinterfotografering. Samtliga bilder är helt oredigerade. Kopieringsförbud råder!!
Enjoy!


Fin-grimman är på och luggen är kammad. <3


Lilla Tomte-Dammie i snön!


Hej, kolla vilken fin mössa jg har på mig! <3


Världens Bästa Dumle med sin flickvän Fia. Kärlek <3


Dammie påminner lite om en gris... Fina <3


Jag och min Älsklings-Dammie. <3<3<3


Nej, jag håller inte på att ramla av, försökte bara gör en snygg avsittning. ;-P


Fiskar upp Dumle ur djupsnön.

Och så lite hagbilder:


Lisa vill att Dumle ska gå...


Kolla, jag hittade mat!!


Får jag låna din kamera??? ;-P





Fia busar!!!


...Och sen rullade hon sig också... <3


Fina Dammie!


Hej Gromit!


Du får inte prata med honom, han är DUM! säger Fia.


Låt bli mig!!


Tyvärr var det här den bästa bilden jag fick på Gromit. Han tyckte att jag var jätteläskig när jag sprang omkring med kameran.


Smajl!! <3


Hej, jag heter Fia. Och Mångot i bakgrunden heter Dumle...


Världens Vackraste Dammie. <3


Zeph och Tjalle hade fullt upp med att äta...



... Och Burre och Cazphian hade tyvärr utegångsförbud, eftersom Cappie nyligen blivit kastrerad.

Finns som sagt en mängd bilder till, detta är bara ett litet urval. Men fler bilder kommer eftersom.


Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Tack. Ja han e en liten Ferrari.

2011-12-11 @ 21:31:35
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen