*YäY* igen!!!

Yes, imorse när jag vaknade, drog upp rullgardinen och tittade ut så såg jag... SNÖÖÖÖ!!!!! *Jippii*
Inte så mkt, visserligen, men enligt väderleksrapporterna så är den här för att stanna ett tag. och på torsdag + till helgen så kommer det mera snöööö!!

Gissa om jag och Älsklings-pownien ska ut och busa i snön på söndag?? Svar: JA!!! <3

Älsklingspownien ja... Han har varit en riktig liten buse idag.
Mina täckbyxor har ju hängslen, som jag, min slarver, bara brukar låta hänga. Och jag vet ju sen tidigare att han ibland har ett behov av att dra i lösa klädesplagg.
Vad tror ni han gjorde idag när jag stod och skottade hagen?? Jo, han kom och tog tag i mina hängslen. Sen vände han sig om och började gå, så jag trillade baklänges!!! Då blev han rädd och skuttade till, utan att släppa hängslena, så jag åkte med en bit till. Så nu är hängslena helt uttöjda, och jag är inte så glad på min Pownie. *morr*

I helgen ska jag ta snöbilder på min Älskling. Det vill ni väl se??
På tal om bilder, så hittade jag den här bilden nyss:


Dammie när han är tomte för 2 år sedan. Då hade han precis kommit hit. Älskade lilla gubben. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen