17 Juli 2011

OJ, HERREGUD!!!

Kom på sent igår kväll när jag gått och lagt mig, att jag skapade en blogg till Dumle samma kväll som han klev av transporten här uppe i kalla norr, vilket är ungefär 1½ år sedan, Gått omkring hela dagen och funderat på vad tusan det var för adress, och framförallt - Vad tusan hade jag för lösenord?
Det var lättare att klura ut än jag trott, och taadaa - Dumles Dagbok har fått nytt liv igen.

Så mycket har hänt under den här tiden som Dumle har varit hos oss. Han har lärt sig så mycket, hunnit byta stall och kompisar... Ja, alldeles för mycket för att jag ska kunna få med allt i det här inlägget. Speciellt eftersom jag är lite stresad - Ska till stallet och pussa och krama på världens vackraste, klokaste och underbaraste kompis, nämligen DUMLE!

Här kan ni iallafall få ett litet smakprov på vad Dumle kan:


http://www.youtube.com/watch?v=ABMSrYrZLr8




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen