21/7 2011

Idag har Dumle haft hi-life i hagen!
Dom har nämligen fått den utbyggd, så nu har han, Fia, Tjalle och Zeph typ hela baksidan, framför rasthagarna, att röra sig på.
Jättekul, tyckte Dumle, och smet in i en av rasthagarna. Där fanns inte så mycket gräs, men lite trädgårdsmöbler. Oj, så skojjigt, dom kan man både välta och tugga på!!!
När jag kom så stod han i den där rasthagen och såg lite ledsen ut, och eftersom hagen var stängd (endast övre grindslanan, undre är borttagen) så tänkte jag att han kanske hittat på bus och blivit förpassad dit. Så jag knatade ner och skulle hälsa på älsklingen.
Men han skulle inte hälsa på mig, utan han pep iväg, under grindslanan och bort till Fia.
Smartpownie...

Leona har varit och ridit honom idag. Tränade på att göra lite volter, halter och så lite trav. Båda skötte sig jättebra idag också.

Här får ni en liten bild på sötnosarna. Ingen vidare kvalla eftersom den är tagen med mobilen, men det syns iallafall vad den föreställer... =)


I hörnet kan man skymta plaststolarna som han har sällskapat med idag... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen