23/7 2011

Tänkte att jag skulle berätta för er om hur min och Dumles ridtur tillsammans med Jessica och Gibson gick.
Det går ganska fort, för det gick kort sagt inte alls. Ponnyn ville nämligen inte vara med idag. Jagade honom i hagen i över en halvtimma, svor och hotade med utegångsförbud, liten hagen, grimma dygnet runt och ingen kvällsmat. Men icke sa nicke, har han bestämt sig så har han.
Så vi får väl ta våran ridtur någon annan dag, när Lille Herrn behagar vara med...

Tidigare idag var jag och Hedda och jagade honom med kameran, eller rättare sagt så var det nog mer han som jagade kameran, prylgalen och nyfiken som han är. Väntar bara på att Hedda ska ladda in dem i datorn och skicka dem till mig, så ska ni sen få ta del av lite mer av Dumles liv, umgänge, hur han bor osv. Kan ju vara lite intressant.

Men för ögonblicket får ni nöja er med en gammal bild av min Älsklings-Pownie.

Allra första bilden på Dumle, 2 år gammal, tagen den 1/11 2009, när vi var ner till Köping och tittade på honom. Kärlek vid första ögonkastet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen