1 November

1 November är det en väldigt speciell dag. En dag jag alltid kommer att minnas.
Idag är det nämligen 2 år sedan jag och Hedda var i Köping och träffade Dumle och hans familj för första gången. Första gången jag fick pussa och krama min fina lilla Skrutt-Ponny, och första gången jag fick träffa Världens Bästa Malin och hennes underbara familj.

Här kommer några bilder från 1 november 2009:

 

Tänk, vad tiden går fort när man har roligt.
Idag har Rebecca ridit honom på sin lektion för första gången. Jag var där och tittade en stund, och från läktarplats såg det riktigt trevligt ut.
Han är ju så otroligt duktig, lilla Dammie. Endast 4 år gammal, men sköter sig exemplariskt i grupp. Hittar inte på så mycket egna saker utan anstränger sig verkligen för att behaga sin lilla ryttare. Tänk, vilken pärla han är, våran Dammie! Vem hade trott den där dagen för 2 år sen när vi åkte och kollade på en 2 år gammal hingst som gjorde sitt bästa för att ställa sig på mina tår???

Tog en bild på Beckis och Dammie innan ridlektionen började:

Återigen ett mobilfoto, och jag beklagar den dåliga kvalitén. Men motivet är ju iallafall det finaste som finns...!! <3


Kommentarer
Postat av: emilia

kanske kring 1 - 2 tiden på fredag då? :)

2011-11-02 @ 11:27:39
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: ylva

vilken charmig ponny!

2011-11-03 @ 22:38:12
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen