22/11 2011

Idag fick Dumle vila. Jag och Hedda har precis kommit hem, varit och tagit in pållarna. Passade på att klia lite på Dammie, han har verkligen buslöss just nu. Älsklingen.

Imorrn kväll åker ju jag bort, och kommer hem först på söndag morgon. Så då hoppas jag verkligen att Hedda håller Dumles Dagbok vid liv medan jag är borta, och uppdaterar er med Stora och Små Händelser i Dumles Liv. ;-P

Jag ska rida Dumle för instruktör när jag kommer hem tänkte jag... Eftersom han är lite fast i högertygeln, så frågade jag Åse om hon skulle kunna tänka sig att hjälpa mig och ge lite tips, och det kunde hon. Ska bli jättekul.
Men nu ska jag börja packa. Synd att min resväska är för liten, Dumle får inte plats i den.

För er som undrar vart jag ska, så ska jag och hälsa på hos Måsta Ponnyridskola. Det är därifrån vi har köpt Dumle, han bodde där från ca 7 månaders ålder tills han var 2½.
Undrar vad han skulle säga om han fick följa med dit någon gång? Om han skulle känna igen sig? Om han någon gång längtar tillbaka??

Nej, nu svamlar jag bara.
Bjuder på lite favoriter i repris idag, inte hunnit ta några nya bilder:




Fina vännen.

Två bilder på Dumle. Den första är från när vi var nere i Köping och tittade på honom när vi skulle köpa honom. Den andra är tagen för ca 2 veckor sedan.
Samma pownie, men lite äldre och lite rikare på erfarenheter...


Älskar dig sötnos. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen