Dagens.

Idag har dumle varit ridlekisbästis igen. Maria får själv berätta hur det gått:

Maria
om Söndag!:
Det gick otroligt bra på ridlekis. Han var snäll och gosig som vanligt, och på ridlektionen klarade Rebecca (den lilla) själv att svänga, göra halt, och få igång honom i både skritt och trav. De fick trava en hel del. :) Snäll både till och från ridhuset, bara lite angelägen på slutet på väg hem, för han var ju kissnödig raringen. <3
.
Vilken tur att Dumle-liten är uppmärksam och klok och vet vad han har på ryggen. Finns det någon liten(eller stor) därute som tror mig om jag skulle säga att (stora)Rebecca fick känna på både bakutsparkar och luftsprång på väg till ridhuset igår??? Han var pigg som tusan, och så var det en häst som sprang i paddocken, vilket fick Dumles hovar att vilja flyyyga av sig själva. ;-P
Men när det verkligen gäller, och Dumle VET att han har ett barn på ryggen är han vad han är lärd att vara. - Den perfekta barnponnyn.
.

Dumle, Ida, Fia och Lisa.
.
Om jag har tur imorron hinner jag rida med Kicki, efter att jag ridit Cappie...;-P Då blir det en sväng i ridhuset!
.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ny header! Fin! Fast det tycker jag den gamla var också iofs, jag menar med det motivet kan ni ju inte misslyckas?! <3

2012-04-16 @ 10:31:17
Postat av: Linnéa

Hej vilken fin blogg du har :)

Kommentera min blogg om vilka ridbyxor jag ska köpa :D Kram

2012-04-16 @ 13:54:03
URL: http://ponnietjejer.bloggplatsen.se
Postat av: Liza och Moa Morrison



Skicka gärna in din finaste bild på dig och din häst till oss! http://teammorrison.blogg.se/

2012-04-16 @ 16:34:58
URL: http://teammorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen