Dagens Dumle!!

Idag fick Dumle vila, igen, men imorrn blir det jobb.
Han var faktiskt lite trilsk och småjobbig ikväll näer vi skulle ta in honom - Försökte dra iväg med mig flera gånger, och när jag tillrättavisade honom när han försökte trycka sig in före mig genom dörren fick han ett utbrott och började skutta hit och dit.
Antingen så var han hungrig, överpigg eller hade vårkänslor. Men oavsett vad - Det är inte Okay att bete sig så när man ska fylla fem år imorgon!

Imorrn kommer förresten Stora Rebecca och ska träna.
Om ni undrar varför vi inte lägger ut så mycket film på Dumle och Beckis träningspass längre, så är det för att jag vill hålla er lite på halster... När de gjort tävlingsdebut så ska ni få se, det lovar jag. För tänk om hans motståndare kikar in här i Dumles Dagbok för att "spionera"?? ;-P
Vill ni se film på Dumles träningar så får ni antingen hålla till godo med tidigare visade klipp, eller ge er till tåls tills det är tävlingsdags. =)
Tog två bilder på Dumle ikväll, i den härliga solen:


Älsklings-snutten min. <3


Kommentarer
Postat av: Daniela

Underbart söt! Vilken ras?

2012-04-30 @ 22:22:17
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Maja

hur stor är han? alltså mankhöjd?? :)

2012-05-01 @ 11:08:02
URL: http://baaraponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen