Fredag-kväll!! <3

Usch, nu är jag riktigt trött i benen!
Jag och Dumle fick Malin och Gromit med oss när vi ikväll skulle eskortera Brooklyn BC "Bobo" ner till ridklubben för löshoppning!

Dumle skötte sig som vanligt klockrent, vilket jag aldrig tvivlat på att han skulle göra heller. Fina killen som bara är en tvärhand hög, men som går fram överallt där hans matte säger åt honom att gå. Fina, underbara Dumle!!

Här står vi och väntar på att "Bobo" ska komma ut och "leka".

"Hej, jag köpte en så dyr häst, så jag hade inte råd med ordentliga ridkläder! men checka mina nya ridstövlar, ÄKTA TRETORN, snygg blå färg och rutiga innuti..."

Imorrn ska Dumle vila, och eftersom jag är på vift hela dagen är jag osäker på hur mycket uppdatering det kommer bli. Ska iallafall fixa lite tidsinställda till söndag, då vi är på Kaninhoppning hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Superfin blogg! Haft en bra dag? :D

2012-04-27 @ 22:15:33
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)

2012-04-28 @ 20:34:05
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen