Lördag!!

Japp, idag är det Lördag, och molnen sprider sig över lilla Boden... Läste på YR att det skulle bli regn i eftermiddag - Lagom trisst, men samtidigt så måste väl sommarvärmen ta slut nån gång??
 
Ingen bloggning igår - Hedda hade hand om lilla D, och jag tror att han vilade. Välbehövligt, för han har jobb inplanerat hela helgen samt Måndag och Tisdag.
 
Imorse var hedda och släppte ut hästarna, och senare under dagen ska en av mina ridelever, Emilia, få äran att underhålla Dumle-gubben!
 
Här har ni dem, en arkivbild från i våras. <3
 

Kommentarer
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

svar - jag vet att han står i persön (eller vad det nu var) men eftersom jag inte vet VEM som har honom kan jag inte få mera info, och jag vill ju verkligen hälsa på honom ♥

Svar: Fråga Paulina eller Kicki. Dom har säkert både telefonnummer och adress. =)
Dumle

2012-08-18 @ 13:02:43
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen