Tummen Upp!!

Rubriken syftar till massa saker (utom möjligtvis vädret, som är kasst...), men mest av allt säger jag Tummen Upp till att det är Fredag!!
 
Jag har bestämt att den här helgen ska bli min och Dumles helg. Ska rida och pyssla med min älskling både Lördag och Söndag, rida ut på en låååång sväng imorrn, oavsett väder och vind.
Jag känner själv att jag inte hunnit med honom som jag borde under de senaste 2 veckorna. Han har stått mycket, av olika anledningar visserligen, men det känns som om det var otroligt längesen som jag red ORDENTLIGT på honom!!
 
Älskade, underbara lilla Pown. Mitt ALLT. <3
 
Arkivbild från i vintras. Älskar dig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen