<3

Vet att det nästan är mitt i natten, men kan ändå inte låta bli att slänga in ett inlägg till er innan jag kryper i säng.
Dumle har ägnat större delen av sin dag med att vara sällskapsponny till Tjalle, som har boxvila efter en skada och inte tycker om att stå inne själv. Då ställer alltid Dumle upp, han bryr sig inte om han är inne eller ute, så länge han har mat. Det ryms ju två "Dumlar" i hans box utan problem, så ont om plats har han definitivt inte. Kanske blir lite tråkigt i längden dock...

Iallafall, så har Malin tagit hand om Dumle idag, och hon passade på att träna lite från marken. Gå undan för tryck och stå stilla, någonting som alltid behöver repeteras, men som han är jätteduktig på. Han är verkligen väluppfostrad, och har otroligt lätt för att förstå vad man vill.

Imorgon ska vi iväg tidigt och släppa ut hästarna, sen ska som sagt Ida rida ett pass, kring två-tiden, och sen tänkte jag mysa och pyssla lite med min lilla pownie. Fixa till frisyren lite, till exempel, för han ser gräslig ut i håret. Inte okay! ;-P


Hittade en bild på mig och Dumle, tagen i mellandagarna. Ni kan ju bortse från min väldigt osnygga stall-outfit, fokusera på Världens Finaste Dammie istället! <3


Kommentarer
Postat av: Ella!

Tack så mycket :) Din också!

2012-01-20 @ 07:09:45
URL: http://ellabellabus.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: tack det samma:)

2012-01-20 @ 09:24:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Felicia

Tack det samma:)

2012-01-20 @ 09:24:43
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen