Det kom ett mail...

Det kom ett mail:


Hej.
Jag och min dotter Rebecca brukar vara i stallet när Kicki och Lovisa är där ibland. Rebecca - och jag - avgudar Dumle. Han är alldeles sant den sötaste, snällaste, finaste ponnyn som finns. <3
Här ett litet foto från stallet.
Tack för att ni är så generösa med Dumle. Det gör stor skillnad för små tjejer...

Med vänlig hälsning,
Maria



Tusen Tack för ditt mail, Maria. Det känns bra att han sköter sig med tjejjerna, och är verkligen jättekul att det är fler som har glädje av honom än vi. Han är ju trots allt en ponny i barnstorlek, så det är ju det han bör nyttjas till, så ofta det bara går!
ALLA borde ha en egen Dumle, Världens Bästa Pownie!! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Söt blogg ni har, o söt Dumle är! :)

2012-01-10 @ 21:54:14
URL: http://sara.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; Jag vill gjärna ha bejbis bilder på henne! :D

2012-01-11 @ 07:43:49
URL: http://typkaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen