Idag...

...blev det en liten sväng ute, fast inte i skogen. Red åt andra hållet, på "Möbellinds-rakan"... Ponnyn tjafsade lite på vägen, och först fattade jag inte riktigt varför, men sen kom jag på att han kanske aldrig varit där ensam förut...? Inte konstigt att man då vill kika på saker då!
Blev en tur med lite skritt och trav, samt gjorde några galoppfattningar. Några av dem var riktigt bra, både för höger och vänster. En halvpigg och duktig kille idag iaf!

På vägen ut när vi red förbi travstallarna var det rådjur i hagarna. önskar verkligen att jag haft en bra kamera med mig så att jag kunnat fota dem, för de var såååå söta när de hoppade in och ut ur hagarna. Dumle trodde nog att det var ponnyer för han kikade bara lite på dem, men var inte så sugen på att följa efter dem, som han brukar vara.

Blir en gammal bild då jag inte kan fota med min mobil...


Jag och Dumle i ridhuset...

//Hedda


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv; klart jag kan tipsa dumles dagbok!! Den kommer upp imorgon någon gång okej? =)

2012-01-27 @ 20:53:46
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se
Postat av: Natalie

sv; åh va snällt! tack! ha en bra helg =)

2012-01-27 @ 21:06:58
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen