Sen Lördag-kväll...

Blev ingen ridtur idag. Jag är inte den som bangar, men kände mig inte sådär jättemotiverad när det var 15 minus ute och alla hästarna var ivriga att få komma in när vi kom till stallet... Då kan man lika gärna ta in alla och ha en myskväll istället.
Rida kan man ju göra när man vill, i princip iallafall. Imorrn till exempel, är en ny dag, med nya möjligheter.

Under nästa vecka ska Dumle jobbas lite mer, eller rättare sagt, nästan varje dag! Han är ju fem år nu (snart, iallafall), och tanken är väl att han ska ut och tävla lite smått under året. Och ska man tävla, så måste man träna, inte bara gå i hagen och skrota och vara världens sötaste. Right?? ;-P

Världens sötaste pownie, det är Dumle det...

Min nya favoritbild, på Världens Bästa Pownie. Min bästa vän, mitt allt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen