Nattsuddar...

Nattsuddar lite ikväll, mest för att jag kände för det. Har varit alldeles för många tidiga mornar denna vecka, med morgon i stallet och massa friluftsdagar på Ridklubben.

Dumle fick ju som sagt vila idag, det tror jag att han behövde efter en verkligen FULL vecka. Man vill ju inte att han ska jobba ihjäl sig. Han ska ju bli 50 år gammal, det har vi bestämt, så då måste man ju ta det lite lugnt i början, right?? ;-P

Imorgon har jag en uteritt med en av mina ridgrupper. Det är inte omöjligt att Dumle får följa med mig på den, och vara "vägvisare", för det är han ju så himla duktig på!!
Vi får se vad som händer. Nu ska jag iallafall ta och krypa i säng.


My Angel. <3


Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Gud vad söt ponny! :D

2012-06-02 @ 00:27:40
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se/
Postat av: Celina

Bloglovinbyte :) ?

2012-06-02 @ 11:59:47
URL: http://allroundmupparnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen