Tisdag

Dagarna bara flyger iväg när man har roligt... Tycker nyss det var fredag, och snart är det fredag igen...
Idag är vädret lite bättre, det spöregnar iallafall inte. Så idag ska Dumle-snutten få röra på sig iallafall, på ett eller annat sätt, det är inte riktigt klart ännu.

Var uppe tidigt imorse och släppte ut våra hjärtan. <3
Jag inbillar mig att min kära lilla Pownie har gått ihop sig och blivit lite smalare sen jag reflekterade över det sist. Kanske kan det stämma?? Förut så kändes han som en boll över magen, men nu känns han mer slimmad.
Dock är det ännu lite mage kvar att jobba bort, men vi är nog på rätt väg iallafall.

Tjock eller ej??

Uppdaterar mer senare. 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken sööt ponny! :))

2012-06-05 @ 14:04:21
URL: http://feliciamyrheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen