3 favoriter...

Tänkte visa er mina 3 favoritbilder just nu.
Har gjort ett sånt här inlägg tidigare, och en bild som fortfarande ligger "topp 3" hos mig är denna:

Hur söt är han inte här då??

Vidare så är den här bilden en av mina favoriter:
Även om han är skitig, och står i en lerpöl, så tilltalar den här bilden mig starkt. <3
Och slutligen, min absoluta favoritbild:


Dumle och Rebecca poserar mot väggen på Ridklubben.
Här ser han verkligen ut som den dressyrponny vi försökt forma honom till de senaste  månaderna.

Vilken är din favorit, om du får välja en av mina 3??


Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Sv: tack så mycket! :)<3



JUMPNERDS

2012-05-03 @ 12:24:56
URL: http://jumpnerds.blogg.se/
Postat av: julia

sv: ååh tack så mycket :D.

Din ponny är ju också jätte söt önskar också att jag hade en ponny.

Förresten gillar bild nummer 2 den var fin.

2012-05-03 @ 14:41:31
URL: http://juliarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen