Dagens Ridpass!

Som jag skrev tidigare så var jag tidigt ute idag. Pga diverse kvällsaktiviteter var jag i stallet redan på förmiddan och gjorde klart.
Jag och Dumle tog en liten uteritt, och han var ganska loj idag. Om det är värmen eller det jobb han gjort tidigare i veckan vet jag inte, men vi tog det iallafall lugnt. Skritt och trav, mot möbelindsrakan och tillbaka, sen upp, runt Bränslan och hem igen.

Kändes som en lagom hård, lagom lång ridtur. Dumle var då nöjd efteråt, när jag släppte ut honom till sin Fia. <3

Älskade, Underbara Dumle!!


Kommentarer
Postat av: Lina

åhå så sööt ponny du har! ta reda på tiden du har med han! snart eller om några år är du för stor frö han, då du inte kan rida han mer :( ta reda på den här super fin ponnyn som du har!

Kram Lina

2012-05-25 @ 21:31:38
URL: http://linanergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen