Dagens Träning...

...var ju som sagt den sista inför på söndag! och utan att avslöja för mkt så ska jag erkänna att jag är mindre nervös inför debuten. Går det inte bra så vet jag ju ändå vad jag har... <3
.
Iallafall så var Dumle PÅ idag, hoppade och skuttade utanför ridklubben för att det var en massa ponnyer han kände i paddocken... väl inne i ridhuset var han också pigg, men dagens träning var krävande så han gick hem betydligt lugnare i kropp och själ. ;-P
.
Inför på söndag kommer vi nu att rida honom i skogen/utomhus Tisdag Onsdag och Torsdag, på fredag ska han gå ett lättare dressyrpass med stora matte på ryggen... och lördag blir det promenad och pysseldag.
Vi fick också tipset att höja kraften lite, så vi börjar from idag och trappar upp försiktigt. (liten ponny you know. ;-p)
.
I övrigt är JAG supertaggad inför söndagen, och jag tror att Rebecca också är det, samt hoppas att hon har en bra känsla.
.
.
.
Fina! <3
.

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: när inte bara fin! Världens finaste! <3 ^^

2012-05-07 @ 19:13:16
URL: http://ponnytoking.blogg.se/
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv: precis , det är tyvärr endel som inte alls tänker så :/

2012-05-07 @ 19:15:06
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Heja heja Dumle och Beckis ni är så duktiga vilka framsteg ni gjort tillsammans =)

2012-05-08 @ 09:57:19
URL: http://tankarinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen