Söndag!

ber återigen om ursäkt för dålig uppdatering. Dels är det det vackra vädret som gör at man hellre spenderar tiden i stallet/utomhus än inne vid datorn. Sen är vi lite slitna efter gårdagen fortfarande. 

idag är det iallafall Lilla Rebecca som är Dumles bästis. de har ridlektion, och jag tror att de skulle ut på en mysig uteritt i det härliga vädret. Vi hoppas på en liten rapport senare under kvällen.

Senare kommer även en liten bildbomb från gårdagens tävling.


Stora Rebecca och Dumle första gången hon red. <3



Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

kolla gärna in min film från min 5 årings fälttävlans debut. skriv gärna en kommentar om vad du tyckte också eftersom jag själv tycker att domaren dömde ner oss totalt..



hade varit super kul att höra din åsikt! :) kram!



http://retardriders.blogg.se/2012/may/filmen.html

2012-05-27 @ 19:18:49
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen