Svar på lite frågor!

Fick några frågor från den HÄR bruden:
(Klicka på bilden för att besöka hennes fina blogg!)
Hur länge har du ridit?
Sedan jag var 9 år, alltså i 17 år.
Har du varit med om någon ridolycka någon gång?
Nej, inte jag, men min syster har. Hon fick lillhjärnan nerskakad i ryggmärgskanalen och var invalid i 1,5 år innan de kunde operera henne. Idag är hon fullt återställd.
hur gammal är du ?
26 år
hur tycker du en blogg ska va för att du ska fastna för den?
Den ska ha intressanta inlägg, gärna mycket bilder, minimalt med stavfel, bra grammatik och så få smajlisar som möjligt. Fastnar jag i en blogg och jag gillar det jag läser, så återkommer jag. =)
vilka bloggar läser du dagligen?
De enda som jag egentligen läser dagligen är faktiskt mina ridelevers/stallkompisars, men jag surfar omkring en hel massa, så det är säkert fler bloggar som får min uppmärksamhet. =)

ha en bra dag fina du! <3
Detsamma! <3



Kommentarer
Postat av: My

tack så mycket för att du länkade mig!!

jag kommer verkligen att följa denna blogg! :)

2012-05-10 @ 12:29:46
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen