Dagens ridpass.

Idag lånade jag ut Dumle till en tjej som heter hnna.Hanna har en egen ponny, som heter Pluto, men han kan vara liiite störig i skogen. Så jag red på Pluto, och Hanna red på Dumle.
 
Vi drog lilla slingan, mkt trav och galopp, höll ett bra tempo och hästarna trivdes. Pluto är lite större än Dumle, så han fick ta täten, något som inte riktiugt föll Lilla D i smaken. Han försökte flera ggr att smygöka för att hinna upp jämnsides och förbi, men Hanna var med och korrigerade.
 
Dumle uppförde sig helt toppentoppen som vanligt, och Hanna tyckte han var en fin och klok häst i skog och mark. Det måste vi göra om! 
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Lust med ett bloglovin-byte? :) och det är ingen idé att göra det om du tänker sluta följa efter en vecka, det gör inte jag och jag läser alla inlägg och kommenterar så folk som går med på byten och slutar följa efter en vecka blir man bara trött på :/ kram!

Svar: Jodå, det kan vi göra. =) Nejdå, jag brukar inte sluta följa. Lägger till dig nu, kommenterar hos dig när jag gjort det. Du kan väl slänga iväg en kommentar när du följer?
Dumle

2013-02-06 @ 02:19:08
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen