Dagens!

Nyss hemkommen från stallet. Dumle har ju vilat idag, så passade på att låta honom lufta sig en stund utan täcken, och så har jag provat lite nya grejjer. Bla de sakerna jag fick på posten för någon dag sen. Kunde ni gissa vad det var?
 
Givetvis dessa:
 
Sen har jag också fått låna några begagnade täcken som jag provat. De passade bra, möjligen var han liiite rund om magen.
Nu har han visserligen täcken så att han håller sig varm och torr ute, men man vet ju aldrig hur länge de håller...
 
Så har vi borstat och myst lite. 
 
Mys-mulen! <3
 
Imorron är det ju hoppträning, och vi ska försöka få lite film och förhoppningsvis klicka nå bilder.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt häst :)

Svar: tack. :-)
Dumle

2013-02-01 @ 20:44:19
URL: http://munsborodarragh.blogg.se
Postat av: Maria

Lill-Rebecca och jag har skojat om den söta mulen... Det finns ju mördarsniglar, så vad sägs om...
"Mördar-mulen - så söt att man kan dö"... <3

Svar: Naaaw! <3
Dumle

2013-02-01 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen