Torsdag!

Ojojoj, så bra det gick på dressyrträningen igår, för Dumle och Emilia!! Det går framåt hela tiden, och det är sjukt kul att få stå bredvid och "hejja på", och se alla framstegen. Många fina ord fick de höra av Åse också, och det värmer både ponny-ägar-hjärtat och instruktörshjärtat, eftersom Emilia ridit för mig under större delen av sitt "hästliv". Och så Guldpownien min. <3
 
Hade egentligen tänkt skriva mer om gårdagen igår, men jag hann inte. men under eftermiddagen/kvällen idag så kommer det mer om det, samt lite filmer på de duktiga 2.
 
Idag är det också Emilia som rider, få se vad dom hittar på för roligt ihop!
 
Heeey!!


Kommentarer
Postat av: aliengirl- art is my life

Sådan gulling. :D
Är det en A-ponny. Red när jag var barn men slutade när jag fyllde 19 år! :)

Svar: Tack. =)Nej, han är liten B-ponny, ca 112 cm i mankhöjd. =)
Dumle

2013-02-15 @ 13:55:36
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen