Dagens Bus!

Så var ponnyn klippt och jobbad + att jag städat skåpet.
 
När jag kom till stallet var klippningen i princip klar(Tack Lisa!), bara de mer "kittliga" partierna kvar, så jag fick hålla lite näsa medans det blev klart. Sen fick Dumle ta på sig sitt nya täcke, som är lite långt på sidorna men i övrigt sitter det ok, och gå ut. Kostas blev alldeles till sig av det nya täcket, och gjorde bra försök att ta av det.
 
Sen tog jag itu med att rensa ur/städa Dumles skåp. En del saker slängdes, och ordningen är nu återställd. förhoppningsvis får det vara fint också.
 
Sen fick Lilla D komma in igen, och jag satte på sele och träns och for ut och tömkörde. Vi joggade runt kvarteret, och stannade en stund vid vändplatsen och tog en galopp i vardera varv. Han var så fin på töm idag, min pownie. Lite småbusig, men spetsade öron och lyssnade toppenbra och hade jättefin bjudning framåt.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen