Fixardags!

När jag nu pratar så mkt om att fixa allting - Ny design, ge lilla D en makeover etc - Så ska jag även ta tag i och rensa stallskåpet.
Helt kaos är det därinne och har varit så egentligen sedan vi var iväg till Luleå och tävlade. Allting bara slängdes in i skåpet, och sedan blivit kvar... man drar bara upp det som ligger underst när man behöver det, och när man är klar med det så slänger man det överst i högen... Och jag tror INTE att Dumle är den största boven i dramat. 
 
Kommer ni förresten ihåg hur underbart vacker ÄlsklingsDumle var på Kuriren? Och fina Wilma som gjorde ett toppenjobb med att plocka fram hans allra bästa sidor.
 
Wilma(tillsammans med en kompis) har ju förresten också en blogg, där hon bla bloggar om sin egen ponny Dellie! http://delliealida.blogg.se/ Kika in vettja!
 

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

nej men gud så söt, tror jag smälter, kommer fortsätta läsa din blogg!!

Svar: Tack så mycket. Kikar in på din blogg också. :-)
Dumle

2013-01-16 @ 14:52:54
URL: http://maja.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen