Svar på tal!

Hittade det här inlägget hos ponnysannings blogresponse:
 
och min första reaktion var bara "WTF???". 
Jag antar att skribenten syftar på detta inlägg: http://dumlesdagbok.blogg.se/2013/february/dagens-ridpass-2-3-4.html#comment.
Fast vart människan i fråga som skrivit detta fått att jag skulle ha lett Dumle med Emilia på ryggen, det vet jag inte. Jag gick visserligen, och Emilia red, men Dumle är ju en sådan fantastisk liten kille, att han faktiskt kan springa både bort från mig/flocken, och tillbaka igen utan att hitta på dumheter. det är så han är riden, för att de små barnen som han senare ska lära allt det där ska kunna göra det utan att jag eller mamma eller någon annan måste springa bredvid.
Så pass ansvarstagande är vi, så att vi INTE skickar ut en tjej på 10-11 år ensam i skogen på Dumle, hur snäll och trygg han än är.
 
Så nu har ni fått svar på det. Nästa gång någon undrar något liknande om Dumle eller hans ryttare - Maila, eller posta en kommentar, med hela ditt namn samt mailadress alt bloggadress, så att vi kan bemöta kritik och synpunkter, Och så blir det ju mycket trevligare så. =)
 
Världens Bästa Dumle. <3

Kommentarer
Postat av: E M I L I A -BRKRYTTARE

asså herregud vad vissa har det tråkigt under dagarna... orka slösa sin tid på att trycka ner mindre barn. USCH på dom! Emilia är otroligt duktig på att rida! :D

Svar: precis. tror det är symptom på den berömda avundsjukan som pratar...
Dumle

2013-03-02 @ 00:34:03
URL: http://brkryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen