Fortfarande Fredag... =)

Många som varit inne och läst inlägget "en speciell dag" här nedan... Det gillar vi.
jag kommer att fortsätta på den linjen, med jämna mellanrum kommer ni få flashbacks från Dumles liv och tidigare erfarenheter hos oss. Hoppas ni uppskattar det.
är det någonting speciellt ni vill att jag ska skriva om, angående Dumle, så kan ni kommentera. Kanske hur det gick till när vi red in honom, körde in honom, första gången han hoppade hinder etc. Om inte annat så kommer jag att skriva om det också, så småningom.

Håller fortfarande på med den nya designen - Den blir jättefin, men eftersom jag bara är lite halv-bra på det här med bloggdesign, så tar det lite tid. Ber om ursäkt för det.

Nästa "speciella" inlägg kommer på tisdag, missa inte det.



Min Vackra Älskling. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen