27/10 2011

Idag har jag inte hunnit vara ngt till min älsklings-Dammie, var tvungen att uträtta några ärenden innan jobbet. Malin var till honom idag, och eftersom hon är lite konvalecent så antar jag att han inte fick göra något speciellt, förutom att gå i hage och mysa med sin Fia. Bäst att han passar på förresten, för hon ska ju iväg och tävla på lördag, blir borta heeeela helgen. Stackars Dammie, får aldrig följa med.
Ajja, faktum är ju, att Dumle inte alls bryr sig lika mycket om Fia som Fia gör om Dumle, även om det kan verka som att hon är fly förbannad och vill mästra honom hela tiden. När det kommer till kritan tror jag nog att det är Dumle som styr den lilla "familjen".

Imorrn ska Dumle få prova sina nya "kläder". Om det inte är pissväder så är det inte omöjligt att kameran får följa med, så ni får lite bilder på snyggingen. =)

Gammal bild på Dumle och hans kompis Calle, första vintern hos oss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen