Liten update...

Dåligt med bloggandet nu, jag vet. Det regnar så himla mycket hela tiden, så man ids inte göra så mycket med pownien, än mindre ta nå nya bilder...
Hedda red en sväng igår iallafall, då det var ganska bra väder (dvs det regnade inte, var bara mulet och grått och trisst...). Hon får blogga om det så snart som möjligt...

Dumle fick en ny outfit av Heddas pojkvän häromdagen... Hello Kitty - Schabrak med tillhörande luva. Svart med lila kantband. Tur det, för i bara svart hade han nog sett lite tråkig ut. Men det är ganska snyggt, och funkar nog ganska bra på honom. Ni får se på lördag, för han ska ha det på sig när han tävlar. Ni kommer väl och tittar??


Bjuder idag på en gammal bild från i somras, när Dumles gamla matte Olivia var och hälsade på och red ett pass. Mina fina. <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Okej, va synd att det inte var rätt sort för den är verkligen fin! ;)

2011-09-15 @ 21:38:26
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: emilia

SVAR: haha jaså! geronimo får då vara utan huva, han tycker inte om när han inte hör nå, hihi! ;b

2011-09-16 @ 22:01:14
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: lovisa

SVAR: Jo, tror jag kör på vitt imorgon om det är okej för dig, för du skulle väl också hoppa Svante? :)

Haha, joo det måste jag nog hålla med om!

2011-09-16 @ 22:23:55
URL: http://filurfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen