Lördag 4/2 2012

Hm, blev inte mycket gjort idag, tyvärr.

Var och släppte ut hästarna imorse, det var pest och pina, eftersom det var 34 minusgrader.
Men men, klär man bara på dem ordentligt så klarar som sig bra. Nu när det är så kallt får de inte vara ute ända till kvällen, utan kommer in vid 1-2 och får äta middag inne. Hoppas verkligen att kylan inte tänkte hålla i sig, för Dumle blir otroligt rastlös och odräglig om han måste stå inne mycket...

Igår tänkte jag egentligen överraska er med en videoblogg, men det strulade till sig när jag skulle ladda upp den på Youtube, så jag l ner det projektet.
Visar idag en liten snutt som jag också tog igår, som jag laddade upp innan det började krångla. Det är Dumle, såklart, som är och petar i lite allt möjligt.



Nu ikväll så visade termometern 28.8 minusgrader, och det känns otroligt grymt att dra ut Dumle och rida nått hårdare pass i sån kyla. Och bara skritta kn man inte göra, då fryser man väl ihjäl?
Så det blev vilodag idag.

Imorgon kommer Beckis och rider, träning träning, inför nästa helgs programridning!!!
Usch, det börjar närma sig nu...
Kan avslöja att JAG är sjukt nervös, fast jag egentligen inte ska göra någonting. Men det är nog så, att det är värre att stå och titta på än att göra det själv, för hur mycket man än vill så kan man inte göra någonting.

Fast å andra sidan, även om jag kunde så skulle jag inte behöva göra någonting, för Dumle och Rebecca kommer glänsa som de stjärnor som de är!!

Missa inte morgondagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen