Morgonstund...

... Har guld i mun - Sä'gs det, men jag vet inte jag...
Nyss kommit hem från stallet iallafall. Har varit ner till ridklubben och löshoppt några hästar. Dumle fick dock inte vara med idag. han hoppade ju igår, plus att Rebecca kommer och rider ikväll.
Men mockning + mat är iallafall fixad, så det är bara att ta in pownien, göra iordning och rida iväg. Skönt! <3


Matvraket himself!!! <3

Usch, nu börjar det dra ihop sig... Snart är det lördag, och programridning.
Jag är riktigt nervös redan nu, även fast jag egentligen inte ska göra så mycket annat än titta på... Men usch ändå... =)

Uppdaterar mer senare ikväll, när Beckis har varit och ridit.


Kommentarer
Postat av: fanny

SV: söt! :D är det din?

2012-02-07 @ 20:44:38
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen