*Pussa på Lort-pownien* <3

Nu har jag varit i stallet och "räddat" lilla älsklingen, som det inte alls var så värst synd om. han hade nog kunnat vara ute hela kvällen ändå...
Dagens arbete fick bli en liten promenad med matte, där vi tränade på att gå fint, stanna och backa. Han blir ju lite grinig och sur ibland, när han inte får göra som han vill, så markträningen behövs alltid!!!
Jag undrar förresten vad han har pysslat med inatt/idag, för han var jätte-lortig:
Passade på att pussas lite med min lilla Lort-Pownie efter promenaden. Han är ju för gossig ibland. <3
.
Han passade på att fixa min frisyr och sno min mössa också. Lilla mysiga Älsklings-pownien. <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Den där skäggiga mulen är ju helt oemotståndlig, även fast den sitter på en lortig ponny... <3

2012-02-23 @ 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen