10/1 2012

Som ni märker blev det inget mer inlägg igår - Internet har slutat funka hemma, så det kan nog bli lite långt mellan inläggen tills det är fixat.

var iallafall och pussade på dammie igår. Lia, våran hund, var också med, och hon och Dumle drar inte alltid jämt. han vill gärna nosa på henne, men hon är så rädd så när han försöker så gör hon utfall mot ansiktet på honom. Till slut blir han arg och ger igen, men än så länge har dom inte skadat varandra. En av anledningarna till att Lia inte får följa med till stallet så ofta... ;-P

Idag har jag bara varit dit och fixat maten åt Dumle - Snälla Anna hade mockat, både åt Dumle och Gromit. Tack!


Ni får en gammal bild på sötpownien idag, eftersom jag sitter på stallets dator.
Som sagt, så vet jag inte när jag kommer åt att blogga nästa gång, men förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen