Aweeee. <3

Blev ingen ridtur idag heller, av vissa orsaker. Däremot så har jag linat honom en stund. Han var pigg, framåt och BUSIG, sparkade bakut flera gånger, och rejsade utav bara den! Söt-Pown. <3

Sen gick vi ut och käkde lite gräs. Eller rättare sagt, Dumle käkade gräs, och jag stod och tittade på. Sjukt tråkigt egentligen kan man tycka, att bara stå och titta på en pownie som äter, men samtidigt otroligt mysigt med lite "närhet".



Älskade Dumle mumsar gräs. <3

Blev som sagt lite småtråkigt till slut, att han bara åt och åt och åt och åt, glupska lilla Pownie!!
Så jag hittade en blomma, som jag satte i svansen på honom. 
Allt klär en skönhet:



Haha, gillar speciellt den sista bilden. Hans bakdel ser ut att vara stoooor som en boll, och det har börjat växa ogräs i svansen.
Seriöst?? Nej, men man måste väl inte vara det hela tiden, eller hur??

Imorrn är vi på hästtävlingar på ridklubben hela dagen. Skötseln och motionen av Lilla D kommer på kvällen. Men jag gör några tidsinställda iallafall, okay??


Kommentarer
Postat av: rebecka hansson

fin blogg =)

2012-06-05 @ 23:24:15
URL: http://rebeckahanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen