Fredag...

Hmm, hoppas att det beror på sommarväder och sommarlov att statistiken är låg... att det beror på att ni aölla är ute och rör på er istället för att sitta klistrade vid datorn och kolla på bloggar. ;-P
Eftersom Kajza har farit bort, och jag har mycket att göra med både hästar och kaniner och jobb, så kommer bloggen att gå på lågfart, dvs jag kommer inte att uppdatera varje dag, det blir mycket tidsinställda etc. Dumle går ju dessutom ut på bete nästa fredag.

 

I övrigt så jobbas han lite lagomt just nu, inga tävlingar att träna till, men han kan ju inte bara gå och bli fet för det... Han är ju en tacksam ponny, och vem som helst kan ju rida, så han är på lite "utlån", mina stallkompisar från ridklubben rider ut honom så han får röra på sig fast jag inte hinner...;-P TUSEN TACK!

 

Stör mig lite på blogg.se, då bilder "försvinner" lite nu och då. Både här i Dumles dagbok och i min egen blogg.

 

Dumle och ridklubbens shettis Bullen.

 

Världens bästa ponny!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen