Bild och film

Jag har haft lektioner ikväll, men innan passade jag på att smita förbi och kika lite på när Emilia red Dumle.
Det såg MYCKET bra ut, så jag kunde inte låta bli att ta en liten filmsnutt på dem.
 
Dumle var en liten racer-råtta idag, som ni ser... Och om det är någon som tänker anmärka på att hon inte har kontakt i tygeln och att han bara springer, så är det meningen... Hon ska få lära sig sitta och hitta och hålla balansen UTAN tyglar i Dumles trav, innan hon får börja "finrida".... Handlar om följsamhet och balans, funkar bara det så funkar det mesta... =)
 
Försökte ta lite bilder också, men eftersom min mobilkamera tar sugigt dåliga foton inomhus, så blev det mest suddisar. Kan dock bjuda på en som blev någorlunda:
Dumle och Emilia tar en paus... <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Fruktansvärt söööt racer-råtta! <3 Såg ju jättebra ut!

Svar: Ja, det ser bra ut, och det såg ännu bättre ut när vi gick vidare och jobbade galoppen. Fina, stadiga fattningar där han verkligen satte sig på baken. En riktig guldklimp idag! <3
Dumle

2012-11-16 @ 22:14:44
Postat av: Anonym

Vem är Emilia?? Var det hon som red honom på Kurirenmästerskapet?
Och vart har Rebecca tagit vägen, har hon slutat rida Dumle??

Svar: Ett inlägg om det kommer imorrn! =)
Dumle

2012-11-17 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen