Dagens ridpass, klippt ponny...

Imorse tog jag min ponny och gick upp till Ridhuset. jag skulle rida min kompis ponny, så min kompis fick äran att longera lilla D! Tusen tack Malin!! Han blev jättesvettig och lite trött, men snart är den svettiga tiden förbi...
 
Såhär skriver hon iallafall: Dumle skötte sig toppen! De var jag som var pilot!!Dvs Linade lilla D..Några glädje skutt och rätt galopp i båda varven :) /Malin
 
Ikväll har vi klippt Dumle, eller det är ju inte klart ännu eftersom maskin(/&¤¤# inte ville samarbeta, men det ser inte ut som förra året. Han kan visa sig ute iaf, och vi fixar till det antingen imorron Onsdag eller på torsdag. Tusen tack till Fias matte Lisa, för att du ställer upp och hjälper oss med detta projekt!
 
Imorron är det en ny fin dag, och Dumle ska få sina första Vinterskor med Brodd!
 
I år blir han helt klippt, förutom huvudet och benen, dvs ingen fyrkant på ryggen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh behöver också klippa min medryttarponny! Är din ponny sur när man gör det? :)

Svar: Nej, han tycker det är rätt okay. Men han är ju bara klippt en gång tidigare, så man får tänka på att försöka göra upplevelsen så trevlig som möjligt, så man inte skapar problem för framtiden. ;-)
Dumle

2012-11-06 @ 22:08:49
URL: http://johannas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen