Dagens Ridpass!!

Oj, vilket lärorikt och jobbigt pass det blev idag, både för mig och Dumle.
Vi gick helt back to basics - Tränat Stopp&Gå i en timmas tid, och det var välbehövligt både för mig och pownien. Bara av ett enda litet ridpass känner jag att jag har fått många trådar att spinna vidare på, för att hjälpa min pownie vidare i sin utbildning. Inspirerande, helt klart!! <3
 
Dumle klarade sig hela vägen till Ridklubben utan att halka ihjäl sig - men jag orkade inte göra den trippen både tillbaka ikväll, och sen fram och tillbaka imorrn, utan han fick sova över. Det kan han gott göra förresten - Nästa helg ska han ju övernatta på en främmande tävlingsplats för första gången... 
 
Min fina, duktiga lilla Dumle i sin lånade box på RK. <3
 
Nu taggar vi lite träning även imorrn, och hoppas på mer inspiration! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid roligt med feedback som känns rätt och då särskilt om det kommer från en människa med hjärtat på rätta stället?
Hoppas nu Dumle kan sova gott på ridklubben inatt så han är på topp imorgon. Han såg ju ut att vara tillfreds. Sov gott Dumle! <3

2012-11-02 @ 23:09:22
Postat av: Maria

Hur har det gått idag lördag? Är ju nyfiken ju på att höra vad ni fick göra, och hur det kändes/fungerade?

2012-11-03 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen