Fredag...

och idag hade jag tänkt ta ett ridpass på min fina ponny. han har varit lite seg under veckan, men imorse när vi släppte ut dem hade han lite rodeo i hagen, så vi kan väl kanske säga att han återhämtat sig efter helgens äventyr???
Jag hade tänkt rida ut, men 1: det regnar, och 2: jag är ännu mera sjuk än igår, och att sitta och rida när man knappt får in luft i lungorna när man går, det känns lite overkill...
 
Håller dock på att ordna det så lilla D får röra på sig idag iaf, är ju inplanerat et träningspass imorron och då borde han röra på sig ordentligt idag...
 
Fin! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va har du för stövlar?? :)

Svar: menar du hon som hoppar??? det är wilma, men jag kan fråga henne. ;-P
Dumle

2012-11-16 @ 16:17:14
URL: http://emeliepalmen.blogg.se
Postat av: Alice

Jättefin bild! Var gärna med på min Veckans blogg.
Då blir jga jätteglad.
Kram

2012-11-16 @ 16:54:15
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen