Onsdag + Gårdagen!

Hann inte blogga nått igår, fastnade med att köra en diskrensning på datorn, som var sååå himla seeeg... Sen iddes jag inte sitta där nå mer.. ;-P
 
Iallafall, så var vi ute på en liten skritt-tur igår. Det var ganska halt, eftersom det frusit på lite, men en liten sväng blev det iallafall. han var både lat och oengagerad, och verkade tycka att det var onödigt att ge sig ut i mörkret. Men men, ut kom vi iallafall...
 
Idag är det Onsdag, och Dumle kommer få ta det lugnt. Främst för att ingen har tid att aktivera honom, och sen för att han var så himla lat och oengagerad igår. kanske behöver en dags vila till för att "piggna till"...
 
Jul-Pown! <3

Kommentarer
Postat av: julia

När vi var på luleåridklubb gick jag igenom stallet med tävlingsponnysarna i och när jag såg Dumles söta svans så ropade jag ''duuuumle'' och han gav en liten hes gnäggning till svar och kollade på mig med sina fina ögon. Jag tror att han saknar mig och jag vill låna honom när snön kommer och man kan rida ut ordentligt igen ;-)

Svar: Naaaaaw... <3 Låna på du. ;-)
Dumle

2012-11-14 @ 18:56:47
URL: http://www.juliafriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen