Puuuh!!

Äntligen hemkommen efter en lång men trevlig tävlingsdag i Luleå!
 
Dumlegubben var rejält pigg idag - Han inledde framridningen med att sparka bakut, men när han fick börja jobba så blev han istället otroligt fin.
Han har idag gått sin finaste ritt hittills i karriären - slog sitt personbästa med 4 poäng - YäY!
Nu kan jag tyvärr inte skryta med att jag såg ritten, eftersom jag blir så nervös så jag inte törs titta, men enligt vad vittnen och enligt protokollet var det en prydlig och fin ritt. <3
 
Tyvärr blev visst mina mobilbilder lite suddiga, men bättre bilder kommer! Kanske dröjer till efter helgen dock, men den som väntar på nått gott... ;-/
 
Imorrn taggar vi hoppning - LD+5, och Dumles första lokala start i hoppning!
Jag kommer mobiluppdatera även imorrn, så kika gärna in under dagen och se hur det går!
 
Dumle och Emilia under förra året - Hans första miniklubbtävling utan ledare! Duktig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen