Rapport från Lill-Rebeccas mamma...

Söndag är ju Dumles Ridlekisdag, men dom hade teori idag, så det blev en uteritt istället.
Såhär skriver mamma Maria om dagen:
 
Dumle var jättesnäll och rar. Ville visst bli hämtad från hagen, stod lugnt och blev ompysslad av lill-Rebecka medan jag mockade. Hon klarade hovarna själv, och att lägga på sadeln. :):) Sen tog vi en promenad runt nejden och Dumle var lugn, fokuserad och inte tillstymmelse till hyss, försökte inte ens nappa åt sig en kvist. Tror han var rätt nöjd med aktiviteten, för det var jätteskönt ute. Sov gott Dumle! <3<3
 
Rebecca och Lilla D. <3
 
Jag vill passa på att tacka Rebecca och hennes mamma för hjälpen med att ta in hästarna. Guld värt, Tack så mycket!! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Ingen orsak, bara trevligt ju. :)
/ Maria
PS. Det "lilla stallspöket" somnade gott i princip när huvudet landade på kudden, efter att hon fått lite middag.

Svar: Haha, naaaw, det kan jag tänka mig... Så mycket stall som hon har haft idag.... =)
Dumle

2012-11-18 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen