HELGEN!!

Haha, jag glömde tala om för er vad jag fick i försenad födelsedagspresent av mina kära systrar...
 
I helgen är det "Nostalgiträning" på ridklubben. En av våra gamla instruktörer kommer upp och gästspelar. Jag har ridit för honom i flera år tidigare, och hade från början planer på att vara med, men eftersom jag inte rider RS-hästarna så ofta var jag inte så sugen att delta på nån av dem. Var lite i valet och kvalet ifall jag skulle använda min egen pownie, men droppade det, eftersom det inte kändes så lönt.
 
Men igår fick jag en lapp av Hedda, att hon och Malin anmält mig till träningen, med Dumle. Så, vad tusan, TAGGA TRÄNING!! ;-P
 
Jag ocj mitt älskade lilla lurv!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fina på bilden dära ;)

Svar: Tack. <3
Dumle

2012-10-31 @ 13:57:04
URL: http://svartkanin.blogg.se
Postat av: Maria

Men så kul! Go Dumle go! <3

Svar: Ni ska väl komma och kika??
Dumle

2012-10-31 @ 16:51:06
Postat av: Sara

jättesöt :D

Svar: Tack! =)
Dumle

2012-11-01 @ 11:55:25
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen