Onsdag!!

Ja, så var det onsdag igen, och märkliga saker har hänt under natten...
Igår morse kom det någon decimeter snö - och igår eftermiddag/kväll regnade den bort igen!!??
Och nu snöar det igen. Hoppas för guds skull att denna snö tänker ligga kvar en stund, för då blir det liiiite lättare för Dumle att halka sig iväg upp till klubben ikväll. Han ska vara med och hjälpa till på en ponnylektion, tänkte vi, och då är det ju en fördel om han tar sig dit helskinnad...
 
OM det är bra underlag ute ikväll, så kan det hända att jag rider en snabbsväng innan lektionen, på nån slinga i närheten av Ridklubben. Känns som om han kan behöva en liten "uppvärmning", annars kanske uppvärmningen blir en urladdning, eftersom han har stått i 2 dagar innan...
 
Den som lever får se... Nu ska jag till att börja med klä på mig, äta frukost, och göra mig redo för att åka iväg till stallet. <3
 
Dumle och Ebba i Fredags. Min fina barn-pownie. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Besokstoppen